Pre-工業意外

#ParentLicenses2113

尋日同朋友一家去咗科學館,三樓兒童天地有個「小小工程師」體驗遊戲,裏面有條路軌,可以放啲假磚頭上架車仔度,推住架車仔周圍行

玩玩下期間,有個小朋友特別興奮投入,佢會同我仔或者其他人士講:「你唔好行呢邊,我要轉彎」「重唔開閘,我要過」

其實都冇理會佢,直到玩玩下,我個仔喺前面,而佢喺後面突然推住車加速,始見危險

我朋友已經即刻開聲話:「唔好太快呀小朋友,會撞到前面嘅人」

個小朋友依然一啲都冇理,keep住加速跑,最終架車仔撞到我仔嘅後腳,個小朋友重好開心想嚟多下

我即刻同朋友一人一邊捉住佢個車仔,我好大聲咁話:「小朋友你夠啦,唔好咁快呀,你撞到前面嘅人啦!」

其實我當下都幾大聲,但個細路一啲都唔驚,就算已經捉住佢架車都重想嚟多下,用盡力向前推

我忍唔住喝多聲:「小朋友你屋企人呢?已經撞到人呀,你好停啦!」

現場連工作人員都過嚟叫佢停止,我同時還顧四周都搵似佢家長嘅人,見其他大人都陪住小朋友玩,只係有個肥佬企喺附近

個小朋友睇落得四五歲左右,科學館又唔係樓下公園,個小朋友冇家長陪伴嘅咩?啲細路係完全唔驚你大人㗎喎,你話佢都唔識驚

我為咗避免佢再撞到我仔,我惟有跟住我仔後面行。一分鐘左右後我回頭,就見到個肥佬抱咗個小朋友離開。你要抱走佢當下就要抱走佢啦,開頭以為你哋唔識㗎!

我即刻好嬲、好激氣,原來佢(屋企人)就企喺隔離完全目睹整件事情嘅發生,佢非但完全冇阻止過自己小朋友,而且好似食花生咁。我理解有啲小朋友係比較好動活躍,但你作為家長,係一個成年人,當你小朋友整到其他人,你只喺後面睇係咩意思呢?更甚,你小朋友係整到人之後重想嚟多次呀!

我嘅憤怒唔係嬲個細路,而係嬲個家長唔即時出嚟制止!小朋友玩得開心,因樂極忘形而發生碰撞少不免,但碰撞一次之後,係咪要阻止小朋友唔好再嚟多次呀?係咪應該要教導小朋友點做呀?

讀者投稿@激氣媽媽

error: