中晒「黃金」

#ParentLicenses2023

話說今日黃昏時段同個仔去九龍公園遊樂場一齊玩,頭十幾分鐘我哋都玩得好開心,直至仔仔走去玩其中一條滑梯……

當時突然有兩位小妹妹走過嚟叫我:「你哋要小心條滑梯同附近嘅位置啊」

我問佢哋原因,佢哋話:「啱啱有個小朋友喺嗰個位置換片,嗰位媽媽換片嗰吓唔小心掉咗好多糞便喺度」

由於當時已天黑所以起初玩嗰下無為意,聽完佢哋講之後我就心知不妙

我望一望下面,成個地下都令立立,我即刻check吓個仔有無掂到,點知我哋鞋底中晒蕉,我仔成套白色衫後面都係「黃金」,要即刻去附近商場處理

其實係咩地方換片唔重要,我都係媽媽,明白有時情況唔許可下令到你要喺公眾地方換片,no problem!換片可能會控制唔到,唔小心整污糟地方,it’s okay!但你可唔可以將心比心,有返啲公德心呢?換完片之後,可以抹返乾淨,即使唔係deep clean都無問題,至少唔係成灘留喺度啦!

自己身為家長都唔為其他小朋友設想完全不可理喻!如果你見到呢篇文章,僅僅想提醒你一句:身教重於言教

你今日摧毀咗我同我仔仔嘅活動,好自為之!

讀者投稿@匿名

error: