潛在危險

#ParentLicenses1632

我👨‍💼在一間文具店打工,是某屋苑的平台商舖,都已經開業多年

舖外有行人走廊,大約有2米多少少闊,再靠外就是一個細小的平台遊樂場,外面經常有兒童玩耍,跑、跳、大叫、追逐,踩單車,踩滑板車等等都有,但其實屋苑管理處已有標示不准踩單車

主角是我們店內牆上一個掛牆式信箱,大約掛起在離地面140-150cm左右的位置

事情是這樣的,有一天我當值在看店的時候,店內電話突然響起,平常很少收到電話,我以好奇的語氣開首:「喂?」

然後有一把女人👩‍💼聲回話

👩‍💼:「喂,係咪xx文具呀? 」

👨‍💼:「係呀,請問有乜可以幫到你? 」

👩‍💼:「其實我係附近街坊,我有啲嘢想反映。我小朋友經常在你間店附近玩滑板車,但係呢,我發現你哋個信箱底部的角有潛在危險,如果有小朋友唔覺意撞咗埋去就麻煩」

👨‍💼:「Um……多謝你反映先,但係以信箱的高度及厚度計算,如果撞得埋去的小朋友應該都已經幾大個下。如果咁大個都撞得到埋去,佢一定係橫衝直撞,大家都要話俾小朋友知,應該在行人通道上注意個人安全,因為本身已張貼不可踩單車」

👩‍💼:「總之你哋要注意返,最好貼返啲保護貼落去包住隻角」

👨‍💼:「好吖,我會同老板反映返,因為咁多年都係第一次收到這樣的反映」

暗寸完佢,然後佢就收咗線

同老闆講完件事,佢就話:「是但啦,貼返塊膠去滿足返呢啲『麻鷹唔管,管雞仔』的家長,費事佢又打來煩住」

其實點解有啲家長總係覺得個問題出係人哋嗰度?明明已經寫明唔准踩單車,自己先製造危險,又賴人哋製造危險俾佢,又唔諗下在行人走廊你片車撞親其他人都危險啦

圖片來源@回魂夜
讀者投稿@莫名其妙

error: