點解要我忍你?

#ParentLicenses2017

放工搭巴士都係想休息下,大聲講嘢嘅人就係好乞人憎!

話說今日上車時車輛較滿,故坐上層車尾座位。巴士駛到太子站乘客變少,我就改坐車箱中間位置,當時車頭有兩母女喺度講嘢

本來個小朋友講完嘢就唔會再嘈,但佢阿媽不斷咁撩佢講嘢。個阿媽不斷問小朋友啲嘢係咩顏色,沿途經過見到咩建築物,小朋友就大聲答,聲浪係足以令坐中間嘅我都聽到佢哋講嘢內容就想像到有幾嘈

直到巴士駛到荔枝角,我終於忍唔住話佢阿媽:「識教咁多知識上嘅嘢,但就唔教個女要有公德心要安靜唔好騷擾人」

個阿媽全程扮聽唔到

直到有兩個中年阿叔幫口:「佢咁細個都唔包融佢?你細嗰唔係咁嘅?」甚至問候我阿媽唔識教女

我話佢哋好嘈,阿叔就話:「我唔覺喎,我覺得佢哋好天真爛漫,唔鍾意你可以落車!」

個阿媽知道有人撐佢就好大聲同個女講:「你冇錯,錯嘅係人哋,人哋未生過仔點會明?」

難道小朋友唔係由細就應該要教育對錯?家長連身教都做唔好,重要扭曲事實,相信只會育成另一個自以為中心嘅怪物。同埋點解要逼人哋鍾意你個女? 大家都係比俾咁多車錢,點解要我忍你?

讀者投稿@寧

error: