薯片蝦條

#ParentLicenses1999

發生自對上若干份工嘅事!每次諗起都令我覺得好唔舒服

某日返返吓工,突然有個目測4-5歲嘅細路女將佢手上個三文治啲餡倒晒落我個位隔離個字紙簍入面,然後若無其事咁食手上剩返嗰兩塊白麵包

另一邊廂,我嗰個平日都幾斯文大方嘅老闆喺老闆房行咗出嚟,個細路女隨即就向老闆揮動個吉嘅三文治盒,興奮咁同佢講:「媽咪!我食完啦!」

我老闆一言不發咁衝咗嚟我個位,指住個字紙簍問個細路女:「你係咪又扔嘢?!」

個細路女話:「冇,係啲餡唔知點解會喺個字紙簍入面」

結果當然係我老闆喺我耳邊對住佢個女大發雷霆!

佢一輪嘴鬧,內容大致如下:
「你咩都唔食!」
「飯又唔食!魚又唔食!菜又唔食!剩係食薯片蝦條!」
「你嘥晒我啲錢呀!」
「你同我即刻拎返上嚟!洗乾淨再食晒佢!」

我個耳膜都幾乎穿咗,但我又唔敢教佢唔好打仔,原本重想拎個字紙簍入茶水間清理一下,咁而家即係……要我原件保留?

接著,有幾個比較高層嘅同事都覺得拎返啲餡上嚟食太過份,就走埋嚟叫我老闆原諒個女啦

「她只是個孩子呀!」高層同事們說

佢哋同時又叫個細路女:「你同媽咪講對唔住,話下次唔會啦!」

個細路女非但冇講對唔住,反而係攬住嗰個同事,個身係咁震,成隻貓仔咁

結果有個印傭上咗嚟,個細路女又即刻撲向個印傭,望都唔望佢媽咪

喺個印傭即將要帶個細路女返屋企之際,我老闆又喺度大吵大鬧:「你唔好以為就咁算呀!我今晚要打你十下!」

去到呢個位,我到而家都認為,冇繼續打呢份工係啱,乜原來佢真面目係咁得人驚!

其實你屋企唔好買零食,咁個女咪唔會食薯片蝦條食到唔想食正餐囉!

更甚係,你喺班員工面前都可以咁樣教訓你個女,咁你平日又會點對待你個女呢?我都有啲擔心

圖片來源@破壞之王
讀者投稿@小薯仔

error: