俾返少少尊嚴人哋啦

#ParentLicenses1970

其實我一直覺得喺網上批評其他父母嘅parenting skills,好似冇乜品,特別重要係拍埋片嗰隻。再者,自己亦唔係聖人,撫心自問可以憑乜嘢去話人哋?

但有件事真係煩擾咗我兩個幾月,唔講出嚟真係好唔舒服

每星期有一日我都要帶自己小朋友去游泳班。於放學時間,更衣室內總會逼滿好多家長、姐姐同小朋友喺裏面冲涼、換衫

因為呢班游泳班中大部分小朋友都係10歲以下,所以好多小朋友都係企咗上去張長櫈上,讓大人幫抹身同著衫時會比較容易,但除咗其中一個「小朋友」……

目測呢個「小朋友」大約都有11, 12歲,我雖然唔肯定年紀,但依高度睇我就好肯定5呎2吋,因為佢同我一樣高

佢同其他小朋友一樣,每次游完水,佢都係企咗喺張長櫈上,俾佢嘅工人姐姐幫佢抹身、換衫

但你知唔知一個5呎2嘅人,企咗喺泳池更衣室嘅長櫈上係有幾高?而幫佢抹身嘅工人姐姐,應該最多只有5呎高

姐姐每次都要伸長手腳去抹「小朋友」嘅臉,但係掂唔到小朋友嘅頭髮。至於所有衫都係由工人姐姐幫手穿上,個「小朋友」喺唔使點郁。另外每次個「小朋友」只會用一條毛巾包住個頭就離開

個媽媽(唔肯定,不過應該係)就全程交叉雙臂,企喺姐姐後面,郁都唔郁,只會睇住姐姐幫個女著衫

「小朋友」著完衫後,個媽媽帶埋佢就會立即離開更衣室,姐姐就留後收拾。兩母女從來唔會等埋姐姐,一直走一直走,亦從未見過佢哋會望返轉頭,睇吓姐姐喺邊。通常行到某個位,姐姐就會「趕上」

每一個星期嘅嗰個時候,我都會睇到眼火爆

一、泳池更衣室(係學校泳池,唔係公眾泳池)地方已經好細,成日水泄不通,唔使幫忙嘅人係唔係應該喺出面等?

二、咁大個「小朋友」都要企上櫈上叫人幫你換衫,係唔係身體有問題?若然身體有問題的話,點解又會識游水?

三、嗰女唔識郁,個呀媽又唔識郁,「廢」病其實係咪有遺傳?

四、工人姐姐只係你嘅僱員,唔係你奴隸,俾返少少尊嚴人哋,等一等,一齊行,甚至可以幫手攞少少嘢,得唔得?

讀者投稿@Allison

error: