又盲又聾真傷殘

#ParentLicenses1967

今日去希慎,喺殘廁門口遇到位好急嘅傷殘人士,但唔知係殘廁智能鎖太智能定壞鬼咗,道門關到但鎖唔到,又一直顯示「空閒中」,只要有人一揮手就又開返門,所有人哋就拜託我幫下手睇住

未幾,我企企下突然有隻手伸過嚟,重想揮手掃開門。佢哋係一家四口,兩大兩小,兩男兩女

我立即話:「入面有人」

個好大隻嘅阿爸立即兇我,完全唔理我,再伸手一掃,堅持話:「小朋友急,嗰度寫住冇人」

然後尷尬到呢,人哋只係「去」咗一半時,道門就開咗

然而,個大隻阿爸完全覺得自己冇錯,我只係講咗一句,佢就超大聲咁鬧我

我:「我都話咗入面有人,唉」

大隻佬(超大聲):「所以我而家咪企喺度囉!我點知入面有人呀!小朋友急呀!你而家講咩呀?你想點呀!?我點知你呀!係寫住冇人!小朋友要去呀!」

我:「小朋友急,你哋可以帶去廁所,根本冇人排隊!同咗你講入面有人,你重特登開人哋道門,人哋有幾尷尬你又知唔知?」

然後,當時人開門出嚟,我同當時人講聲唔好意思,我睇遲眼,就走咗。阿媽就帶個女入去(當然都鎖唔到),阿爸全程兇神惡煞

最後,都係各自帶去男女廁,歷程差唔到6, 7分鐘,原來小朋友都忍到嘅,勁呀!

讀者投稿@路人甲

error: