我阿媽話呢……

#ParentLicenses1872

話說我係做教育的,每年都會有大學生嚟做下part-time,幫手帶小朋友出入同協助下課堂,期間遇過不少受保護的「小朋友」

例子一

通常正式上堂前,我哋會叫新人提供可以上班嘅時間表,亦再三提醒新人若俾咗時間空檔上班就盡量唔好請假(當然真係唔舒服或者有急事嘅OK),然而每年總有幾個會經常請假,佢哋會話:「你問我阿媽,我阿媽叫我去玩、去行街」「我媽咪話一個禮拜只可以返兩日,返到多會攰」

例子二

有一個重勁,直頭俾埋佢阿爸同阿媽電話我,叫我直接同佢哋約上堂時間,佢就淨係負責出席

例子三

如果大學開學佢哋會辭職(呢點我明白的,學業始終比較緊要),但係俾少少責任心,唔好上堂前一日同我講,要辭職早少少講可以嗎?

辭職當然重有其他理由,例如「我阿媽話唔想我返工」「我阿媽話屋企唔等錢開飯,暑假應該休息吓」

其實大部份都係「阿媽話」

「小朋友」都已經讀到大學,希望家長可以放手,「小朋友」先可以成長到。過多兩年佢哋就要出嚟做嘢,唔通到時又「阿媽話」就解決所有問題?

圖片來源@BB來了
讀者投稿@無奈的人

error: