只係識得話人

#ParentLicenses1860

自從迪士尼有咗個煙花匯演之後,有個迪士尼分享group就成日見到啲父母出post,又俾建議又公審人哋。以騎膊馬為例,又話遮住後面啲人,又話建議人哋個個都坐低,因為小朋友玩完一日好攰,如果個個都坐低就唔會遮住等等,總之不外乎都係話人哋點樣遮住佢小朋友睇,話人哋自私之類啦

其實我都係人哋父母,我小朋友都係得兩歲,但呢個世界唔係圍住你個小朋友轉

當日我哋為咗睇場煙花,即使落住雨,我都係一手拎遮,一手抱住小朋友,等咗差唔多兩個鐘就係想霸到個靚位。不過我唔係話我咁做好偉大,我只係覺得想睇又唔想俾人遮到視野,點解唔自己一早去霸位?自己小朋友攰的話,咪一係大人抱住,一係就唔好睇,又點解要人哋去遷就你呢?

成日話人哋外國都坐低睇,喂……人哋外國嘅迪士尼大幾多啊,你又知唔知?!一陣完場起身發生踩人事件,又會大把人怪個樂園安排

從來想要嘅嘢都係要付出代價㗎啦!點解咁簡單嘅道理,你都已經做人父母都唔明,點教下一代啊?

只識得成日話人哋自私,其實呢班家長先最自私,好好反省下啦!唔該!

圖片來源@香港釋迦牟尼樂園
讀者投稿@大家都係父母

error: