不如分享埋你個銀包

#ParentLicenses1827

話說,我小朋友喺元朗區內一間唔錯嘅傳統幼稚園讀K1,我現時係全職湊小朋友。同學家長有唔少係在職媽媽,我當然理解,所以當有在職媽媽有咩問題,大部分嘅媽媽都好樂意解答

不過,「樂意」唔等於「奉旨」!事關有一位在職媽媽喺開學無幾耐,已經當咗佢個小朋友係全世界媽媽嘅小朋友咁

例子一

平時呢位媽媽嘅小朋友係搭校車,唔知點解當日係由工人姐姐接放學。呢位媽媽見其他家長影完send出嚟嘅相無佢個女份,遂即時就喺個WhatsApp群組度問:「有冇人見過我個女,如果見到可唔可以幫我個女影幾張,我驚工人姐姐接完就即刻走」

好嘞……點解你唔係直接打俾工人姐姐講聲呢?

例子二

生日會著便服,放學呢位媽媽個女唔見咗個髮夾,就喺個WhatsApp群組度問:「有冇同學仔袋埋咗佢個夾,如果有就交返出嚟」

因為佢個女好鍾意個夾,個夾對佢好重要,就要全世界幫佢編寫尋夾記。媽媽呀,既然咁重要,點解唔喺屋企,或者喺你睇住嘅時候先帶呢?

例子三

三日唔埋兩日就喺群組問:「今日有咩功課,可唔可以影俾我睇下?有定心理準備」

其實你返緊工,又唔係即刻幫到個女做,影俾你睇又點呢?同埋你可以叫工人姐姐影俾你㗎嘛

例子四

而家每朝都要做快測,之後填表。有一日,呢位媽媽就話工人姐姐唔記得填,呀女落咗校車之後,唔俾入學校,就問:「有冇家長喺學校門口幫我填返個表?」

好!學校係有少少硬頸嘅,就算你WhatsApp到張快測相俾學校,但都要家長返學校剔返個表。但講到尾,既然學校有咁嘅規定,做家長嘅都有責任。最後當然無人幫到佢啦,呢位家長就悔悔氣咁喺群組講話:「自己搭咗的士來回……」

事實係你話工人姐姐唔記得,你已經推卸咗個責任俾姐姐,但真正嘅責任真係工人姐姐求?

係,明白嘅,在職媽媽有好多嘢要兼顧,但既然兼顧唔到的話,你係咪要諗下點取捨呢?!其他家長無責任「共同」照顧你個小朋友㗎喎🤦🏻‍♀️

讀者投稿@某個媽媽

error: