唔啱咪唔好叫,我唔可以幫你決定㗎嘛

#ParentLicenses1790

話說我做串燒生意嘅,我諗大部分人都食過串燒,認同串燒係一串串啩,但竟然真係有家長唔知

今日嚟咗枱好巴閉嘅客人,帶住兩個好細嘅小朋友,小朋友身材比較矮,我估4, 5歲左右

女人一入嚟我間舖就問:「有冇咩係啱小朋友食?」

其實每當有客人咁問,我都係咁答:「全部都熟嘅,同埋可以整唔辣嘅」

因為我真係唔知咩係你小朋友食得,例如有啲家長逢係內臟唔俾小朋友食,有啲家長又俾

其實menu有晒咁多種食材,你覺得啱小朋友食咪叫,唔啱咪唔好叫,我唔可以幫你決定㗎嘛

好啦,咁佢哋落完order,啲串燒送上枱時,個女人話:「嘩,咩串燒真係成串上㗎咩?你見唔到我有小朋友?唔識燒完整出嚟俾我哋?」

我同事自然反應咁答:「串燒唔成串上,你想點上?」

個女人就投訴佢冇禮貌,又話:「你間黑店嚟㗎?」

我心諗:「你係咪唔知黑店點解?」

我之後叫走咗個同事,同個女人講:「我叫廚房整出嚟俾你啦,不過下次叫串燒前要講聲走竹簽,因為唔係個個家長都唔俾小朋友用竹簽食,所以我哋唔會擅自幫佢哋決定走竹簽㗎」

女人不服:「佢咁細梗係唔用得啦,你哋可以問咗先上㗎嘛,咁嘅服務態度仲想我嚟下次?」

其實你生仔唔係大晒㗎,唔係個個都係你工人,要主動服侍你個仔。如果想人哋走竹簽應該主動講,因為我哋係要做多重功夫幫你一舊一舊咁整返出嚟。同埋,如果真係咁驚個仔整親,又唔自己做多一步,你係咪應該考慮食其他嘢?

仲有呀,我哋冇收你服務費喎

圖片來源@行運一條龍
讀者投稿@黑人問號

error: