係咪世界變咗,我嘅諗法已經過時?

#ParentLicenses1724

早排見到有個post,講有個人喺某主題樂園影到個家長推住架BB車,而BB車上係坐住個疑似7歲嘅細路,然後擺上網公審

先唔講「公審」呢家嘢多乜餘又黑人憎,亦都唔講個細路係咪有啲咩隱疾,我見啲留言好多都一面倒話幼稚園生、小學生坐BB車係冇問題,然後我就住呢個話題就去同我老公講呢壇嘢

我老公居然話:「冇問題」

續道:「小學生坐BB車有咩問題?你帶得細路出街,又要拎咁多嘢,BB車方便好多,又可以裝到好多嘢,佢攰嗰時可以喺入面瞓」

我聽完呆咗

我話:「乜唔係應該幼稚園前戒BB車,呢個係個好好嘅機會去訓練耐性」

我老公感覺到我想同佢開火就終結咗個話題,講另一啲嘢了

後來,我自己都有將呢篇post分享去我自己fb。估唔到身邊都有朋友覺得冇問題云云

我朋友:「自己個細路都係咁,第時你有細路就會明,BB車係恩物」

而家我仲係大緊肚,的確呢刻我未有細路,講咩都係天下無敵,但我曾經都做過小朋友,回想返以前都係幼稚園前戒BB車,年年入主題樂園覺得攰就搵張櫈坐下,冇櫈就坐花槽邊,抖夠先繼續行,排隊排到攰就搵啲牆或者欄杆挨下

但到今時今日,咁樣真係冇問題嗎?係咪世界變咗,我嘅諗法已經過時?咁樣方便自己同遷就細路真係好咩?咁大個坐BB車真係唔覺得肉酸咩?

我唔明白,係咪世界真係已經變咗?其實我先係怪獸家長?

讀者投稿@世界好簡單但人類好複雜

error: