家長都自我中心,又唔理其他人感受,點教?

#ParentLicenses1708

睇到近日發生嘅幾件事,總結唔少而家嘅父母教小朋友比較自我中心,唔理其他人感受,所以令而家啲父母相較以前啲人而言,就會俾人話唔識教

第一件事

有日我喺街等call車,見到狗主拖狗仔喺街散步;同時有對母子,個小朋友目測3, 4歲,見到隻狗狗好興奮尖叫,再衝埋去狗狗度

狗狗同狗主都冇理到就直行直過,而個小朋友就繼續追住隻狗。當狗仔停低痾尿嗰下,個小朋友突想伸手去摸,遂俾狗主嚴厲喝止:「唔好摸呀,咬你㗎!」

跟住個小朋友邊喊邊跑返去呀媽度,個呀媽就話:「使唔使咁大聲呀!?」

個狗主就話:「你又唔睇住個仔,我隻狗痾緊尿,佢走埋去摸呀,一陣整到你仔你實發癲」

第二件事

話說我屋苑有個必經閘口,每人每日出入都要經呢個閘口,而且個閘口係好窄,最多兩個人同時入或出,甚至於繁忙時間係必須要排隊出入

雖然閘口出入繁忙,但平時就算要排隊,不消1分鐘都可以入到去,然而有日係排咗成5分鐘,隊尾長到去天橋

當時我聽到前面啲人好大聲咁話:「抱佢入去啦,拉咗條長龍呀!」

有啲姐姐就話:「俾我哋入去先,你再慢慢教」

有啲發脾氣就話:「得你有仔呀!?我女等我返去食飯呀!啲外賣凍晒啦!」

之後我問保安,佢哋話:「有個家長拖住個小朋友(著BB鞋)一齊入閘,但小朋友唔敢跨過個門柵,呀爸堅持唔抱佢入,所以拉咗條龍」

我真係當場講咗句:「咁無聊!?可以喺第二度教或少人時教囉,阻人返屋企係咩教法!」

第三件事

大快活不嬲都係自己取餐,係見有行動不便或你特別要求先會送餐。今日放午飯時,我去等餐嘅時候,見到個妹妹想拎個餐,個妹妹係連張取餐枱都要踮高先勉強睇到啲餸

取餐枱姐姐同個妹妹講:「你拎唔到㗎啦,叫你父母拎啦,好重㗎」

個妹妹跑走咗一陣又跑返嚟話:「爸爸叫我自己拎」

姐姐:「好重㗎喎,你叫父母拎好啲,一陣倒瀉麻煩呀」

跟住個妹妹又跑走,今次個爸爸出現啦

爸爸埋到枱就話:「咁少嘢都拎唔到咩!?你拎可樂啦」

妹妹一拎杯可樂就跣手,成杯可樂飛落地下

爸爸第一時間投訴啲姐姐:「有冇搞錯呀!個可樂杯咁跣,點拎呀?你湛過杯俾佢啦!」

當刻啲可樂仲彈到個西裝友,個西裝友係連環爆粗

如果係我父母,佢哋會話我做咩唔拎好啲,同埋會著我同人講sorry,而唔係調返轉去投訴人!

人哋都叫咗你拎,唔好叫妹妹拎啦,個地你拖咩,咪又係姐姐拖!

讀者投稿@Sing

error: