咁而家未中吖嘛!

#ParentLicenses1691

朋友係家庭主婦,我稱之為「A」

Day 1
A老公因為喉嚨痛,所以做快測,結果陽性;A隨即同兩個仔一齊做快測,當時係陰性

我知道A同佢媽媽住得好近,經常都會帶埋個仔返娘家食飯,幫佢哋買嘢都唔會好遠,算方便。因此當我得悉情況後就叫A:「唔好出街啦,有咩就叫其他親戚買俾你哋」

A嘅爸媽就幫A配藥,又排咩蓮花藥,又搶物資,點知A竟然帶埋兩個仔出去撩鼻!我哋幾個朋友都勁無奈

Day 2
A同兩個仔收到撩鼻結果都係陰性,A就問:「好唔好即刻帶個細仔去打針?」(A細仔讀小一)

朋友group緊係叫A:「唔好,因為確診都要康復後一段時間再打」

朋友們都覺得,其實個老公中,都9成全家中啦,當時A好勞氣咁講:「咁而家未中吖嘛!」

明白嘅,都冇咩嘢,做媽媽會好擔心同有憢悻心態,再同A解釋:「要病毒量高先驗到,不如再等下先,唔好急住打」

以為勸停咗佢,未幾再收到A update。A都開始有喉嚨痛,佢竟然叫咗個大仔帶埋細仔去A媽媽度,我哋班朋友O晒嘴,但都米已成炊,唯有叮囑A提醒媽媽做好消毒,然而A媽媽都係好普通的老人家,真係做到嗎?

Day 3
中午時分,發現個細仔發燒,A媽媽又帶兩個仔返返去自己屋企

佢哋兩家人都有keep住做快測,陰性就當自己冇事,照周圍去買嘢,又去撩鼻……其實可唔可以都諗下自己做嘅事合唔合理?

況且A嘅父母年紀都唔細,都六十幾歲,自己都做父母,既然識得擔心自己小朋友,點解又冇諗埋自己父母呢?

生仔冇牌考,但最好有智商

圖片來源@家有喜事
讀者投稿@冇牌港女
提交時間:2022/3/4 下午1:00

error: