浪子回頭金不換

#ParentLicenses1681

爸爸被發現出軌後,佢連養我都唔願意,就直接離家出走了。時至今日,雖然已經冇聯絡十幾年,但父母仍冇離婚

其實在我最需要爸爸的時候消失咗,之後佢都冇必要出現。前幾年突然聯絡我媽,我媽就無端端力勸我同爸爸和解,我大概想,應該係佢人老病痛多,想要有老婆仔女服侍佢

佢有自己公屋,唔使同我哋住,係偶爾來我家擺下老太爺款。我媽媽決定要照顧佢自己老公,我理唔到;即使內心極度反對,但我始終有兒女之後,唔想俾仔女見到媽媽係個不近人情、六親斷絕嘅人,唯有接受咗。畢竟華人社會鍾意講「浪子回頭金不換」「天下無不是的父母」「人老了其言也善」,對一些老人額外寬容,然而對我處境嚟講係「諷刺」

之後每年過年都有俾利是佢,唔係多,幾千蚊而已,但佢從來未俾過我仔女。其實都係意頭嘢,十蚊都好呀,但並沒有(我知佢經濟幾好,屬於富戶)

剛開始我並不在意,但舊年仔女大個少少了,佢問我:「點解公公冇俾利是我?」

再問:「鄰居小朋友嘅公公來探外孫都有順便俾埋我?同埋點解公公好似唔係鍾意我哋?」

雖然我爸爸成日同親戚話好鍾意我仔仔,話同佢一個餅印樣,又話想湊孫,我覺得係裝模作樣

對小朋友好唔好,小朋友感覺最清楚。我就有些氣不過,一年冇主動聯絡佢,佢都冇聯絡過我

今年過完年,我有些迷茫,有陣時諗:「我這樣究竟對不對?我是不是給孩子們做了壞榜樣?」

讀者投稿@ninimo

error: