冇心讀嘅不如唔好補啦,浪費大家時間

#ParentLicenses1659

有件事真係不吐不快,想搵人傾,但可惜冇人明白我諗乜

我係做小學補習老師,上門私補嗰種。教咗幾年,大部分小朋友都好乖,個別有啲最多都係想偷懶唔做練習或者特登拖慢嚟做。咁我都好明白,返咗半日學都會攰,仲要補習、溫書、做練習,好多時唔係好過分嘅我都放過佢,因為喺考試之前,佢哋大都會醒水,自動自覺做嘢、溫書

話說每年都會有批小六生走,所以每年都有繼續接新學生,就喺2021年暑假嗰陣,我接咗個升小五嘅學生

未上堂之前,我同學生媽媽傾過幾句,了解下小朋友弱項喺邊。到九月開始正式上堂,開頭都好地地,但後期個學生愈嚟愈懶,例如俾咗啲功課又唔做,講緊只係1-2頁,成份功課都唔超過20題

可笑又可悲嘅地方嚟喇

學生慵懶嘅態度連媽媽都默許咁做,一開頭都會話兩句,到後期直頭唔理、唔出聲。我喺佢測驗考試前加堂,已經冇俾功課,只係叫佢上堂做,但仍然只做幾題就走開,唔係同個妹打交,就係食嘢,再唔係就撚狗(佢哋屋企有隻狗)

阿媽媽一係坐喺隔離睇住佢哋打交,一係大大聲煲電話粥,再唔係就係約好晒上堂時間,到上堂前三、四個鐘就話:「都係唔補啦,個女好攰呀要休息一下,考試前嗰日先上啦」

阿媽媽,你明知你個女成績唔好,叫佢做功課時,你又同個女講:「唔想做就唔好做啦,等補習老師教」

到考完返嚟唔合格,就同我講:「又唔合格喇,你鞭策下我個女」

真係聽到我心裏面無限反白眼加粗口🤬🙄️!

上堂時間仲要係我主動約,呢位媽媽從來冇主動過,有時甚至唔記得約咗時間上堂,見到我仲反問:「乜今日要上堂咩?」

唔係錢嘅問題,係心態問題,冇心讀嘅不如唔好補啦,浪費大家時間,更重要嘅係浪費晒我啲心機

我唔敢話自己好出色、好有成就,但係我教過嘅學生冇全科90幾都一定有80幾,走咗嗰批小六個個都係頭三志願

然而,只有呢位媽媽夠膽同我講話:「入band3就band3啦,唔學壞就得」

咁呀,你仲使咩補習?

圖片來源@功夫
讀者投稿@冇心學唔好晒大家時間

error: