唔好再拎細路嚟做擋箭牌啦

#ParentLicenses1624

睇戲完場前等緊彩蛋,黑底白字出緊credit,坐後面個細路就唔耐煩,係咁踩椅背,一路嗌要走

我一擰轉頭望,個老豆就錄音機式講:「唔好再踩喇,整到人喇」

細路無理,一路嗌要走又繼續踩

我每望一次,個老豆又講一次,明顯句嘢唔係同個細路講,只係想表現「嗱,我有話佢,佢唔聽咋」

忍左佢幾獲,忍無可忍,擰轉同佢講:「踩夠未」

果然就出現大家常最聽到嘅「細路唧」萬能key

男(若無其事):「我control緊啦,細路嚟唧」

我(開始火火地):「我已經忍咗好多次,你都控制唔到,我先出聲啦」

男(繼續若無其事):「你見我control緊啦,細路嚟唧……」

我(發火):「細路唔係晒!細路control唔到,教唔聽,就係父母問題。佢咁鐘意踩,你哋去前排無人坐嗰啲踩丫嘛」

男(見講到無家教,即刻想轉風向blam the victim): 「你都控制下情緒先啦,你都咁大個人都control唔到自己啦,何況細路……」

我(發火):「唔好再拎細路嚟做擋箭牌啦,你哋呢d啲行為先係最討厭呀」

跟住男嘅收咗聲,同時見到佢哋再後一行個女人拉咗細路去再後一行,原來個老母坐咗喺男人同細路再後一行

我心諗:成家分咗兩行坐,個仔鐘意踩椅背,你又control唔到,咪同個仔坐後面,踩個老母個椅背囉!邊有人咁賤格,情願由個仔踩人哋個椅背?

圖片來源@CapTv
讀者投稿@細路唧萬能key

error: