你無愛心唔好再害人教班喇!

#ParentLicenses1584

有一間芭蕾舞學校,其中一名老師非常無愛心,會鬧小朋友,搞針對,但又會喺家長面前扮好錫小朋友,係一個滿口謊言嘅老師!

我B女就喺呢間芭蕾舞學校學跳。有日湊佢放學時,平時好動活潑嘅佢無出聲,面帶不悅,但老師喺我面前勁讚:「B女又乖又可愛,今堂表演好好」

返到屋企後,B女模仿老師喺堂上鬧佢,原來老師曾用手指住B女,話佢蠢同無用,話佢肥妹好肥醜怪。

B女好叻,佢答返老師話自己唔醜怪,媽咪同婆婆話我靚女

之後老師指責B女駁咀

B女喊咗出嚟,一直叫媽媽。老師非但無安撫B女,仲叫佢收聲,仲話:「你咁醜樣,你呀媽只會信我而唔會信你,你講俾佢聽都無用」

我聽完之後勁心痛——點解要完全踐踏人哋嘅自尊心同自信,而且只係一個5歲幼稚園嘅小朋友?之後我又嬲——竟然喺我面前做雙面人讚美我B女?

更可悲嘅係得返嚟嘅comments,就係我送得個囡學跳舞就預咗要受苦,就預咗要俾人鬧,怕小朋友玻璃心就唔好俾佢上堂云云

我無預計一個幼稚園程度嘅興趣班原來係要俾小朋友去受苦!我畀我B女學跳,係想佢開心,培養興趣。而家好後悔我無盡力去保護我B女!該老師亦無任何歉意!你無愛心唔好再害人教班喇!

圖片來源@魷魚遊戲
讀者投稿@小豬媽

error: