你究竟幾時死啊?

#ParentLicenses1494

假日出街真係好炆,見盡一堆無考牌家長

#情景1
去到一間鋪頭,我排梗隊畀錢,前面顧客A問緊收銀員問題,顧客B拖住兩個小朋友(其實都唔細,小五小六)一嘢撞開顧客A,再問收銀員:「哩樣咩嚟㗎?」

之後職員無理佢,繼續答顧客A,然而顧客B仲要繼續問,問咗差唔多5次之後,個職員收起埋件嘢🤣🤣🤣🤣

嗰兩個小朋友就繼續喺人哋舖入面搞哩樣搞嗰樣,尖叫大笑等等,最後要老闆親自叫佢哋走

我都睇完嘢走,咁啱就同佢哋同一部電梯,聽到顧客B就話:「唔緊要啊,我哋逐間逐間舖睇,睇完當買咗」

我:「……」

#情景2
搭梗車,對面有個小朋友,應該4-6歲,佢講嘢勁大聲,每個站都話:「到未?到未?」

個啊媽就掛住玩電話hea答:「係啊係啊」「到啦到啦」「得啦得啦」

個老豆全程無搭嘴(我都係落車嗰刻先知佢係老豆)

最令人無語嘅嚟啦!
👦🏻:「你究竟幾時死啊?」
👩🏻‍🦱:「得啦,差唔多啦」
佢應該完全無聽到個仔講咩
👦🏻:「咁即係幾時?10月1號啦,點解你仲未死啊?」
👩🏻‍🦱:「下?咩啊?」
👦🏻:「10月6號你係咪會死啊?」
👩🏻‍🦱:「唔會啊」
👦🏻:「你可唔可以早啲死啊?我唔想對住你」
👩🏻‍🦱:「……」
👦🏻:「你快啲死,我同家姐就可以日日唔使見到你,你啲嘢就可以畀晒我」

個啊媽都係繼續玩電話,由得佢繼續講,仲話要同家姐分錢可以買玩具blablabla

我喺附近睇到眼都凸……究竟要幾唔鍾意自己個啊媽先可以叫佢快啲死,而個啊媽又可以完全無反應㗎喎😅😅😅😅

圖片來源@唐伯虎點秋香
讀者投稿@路人甲

error: