使唔使開冷氣?

#ParentLicenses1369

我是一個BB出世幾日嘅超新手爸爸,仍在考牌中,希望咁多位前輩俾啲意見

話說,太太生完到出院後,我哋一家三口去咗外母(法定退休年齡,獨居)屋企度坐月,自此以後問題多籮籮,其中最多而難搞嘅係……

大家都知,香港夏天天氣酷熱,郁親都三十幾度,加上住緊高層向東南,外母已經成日都話好熱要開冷氣

我哋住咗入去後,每逢抱B出廳,外母都話要開冷氣。咁開咪開囉,同時間就幫BB著返長袖衫,又話驚佢熱親;如果BB係著緊短袖嘅,我哋就幫阿B加張冷氣被,外母又係話驚佢熱

我哋新手唔識嘢,上網睇過話摸BB手掌心同頸後可以知佢熱定涷。咁我間唔中摸下,我手感係微涼。我哋都有好正常咁同佢解釋返,但係無用(可能佢覺得我語氣差啩)

最躁嘅事係今朝發生。約凌晨4, 5點阿B先換完(爆)屎片,飲完奶,太太湊完瞓返。到7點左右,阿B喺牀度扭。我feel到佢應該都係再爆過,抱佢起身已經聞到陣味,咁我抱佢出廳換片,唔好嘈住太太瞓

出左房門,見到外母

佢問:「咩事?」

我話:「要換片」

佢話:「使唔使幫手?」

咁咪俾佢做(咁多日來,阿B嘅嘢就爭住做,太太坐月嘅嘢就好少理)

阿B爆屎嘅情況都幾多,有啲位都紅咗,佢就話陰功豬,好緊張

換完片之後,我抱返阿B坐咗近窗邊。當時天都光晒,但太陽未照入來,佢已經開口話:「使唔使開冷氣?」

外母要開冷氣嘅原因:
「天氣熱啊」
「三十幾度啊」
「阿B面又紅」(剛剛喺房,我睇住佢扭計郁身郁勢,應該好用力咁痾)
「下身又紅」(剛換片見到)
「背脊又紅」(沖涼時見到)
「人哋啲B都係全冷氣侍候」
「我錫阿B,驚佢熱親」

我同佢講:「阿B從來無出過汗,無開冷氣時,衫同頭都無濕過,手掌心後頸又唔熱」

叫佢試下摸又唔試,嗰一刻真係好想爆佢,但係我忍咗。佢講咗句:「阿B想婆婆餵奶」就返咗入房

有諗過搬返屋企兩個人自己湊返,但係又未坐完月,跟住因為8月新租約,7月要搬屋,屋企都立立亂,驚湊住B搬屋又兩頭唔到岸

P.S.:
希望各位唔好嫌棄我講到一舊舊🙏🏻
另外,本人不願意其他地方轉載此文

讀者投稿@新手爸爸

error: