係咪就算我道咗歉,都唔配做人,對嗎?

#ParentLicenses1457

小編,點解我道咗歉、認咗錯,請求你del post,但你不del之餘,仲要post出黎比人繼續講?公諸同好?係咪要跪喺度求你??

人做錯事認錯咗,你反而咁樣開返個post出嚟問其他人del唔del好,要del又要證據,又要報警你先會del。其實我唔post喺你個page,而要喺家長Serect嗰邊post總有原因

我無諗過你可以咁樣引用咗去你依個page度!如果我想post生仔要考牌,我自然會喺你度投稿,但依家想del post都要去求你?

你喺自己個page到話我無分段,你知唔知道,你google form 投稿內容依個位置係無得隔行ctrl+enter下一行,要入好多個space先下一行到?我用電腦投稿,如何可以學似你咁隔行分段?

我知我錯,亦吸收到大家嘅指責,自我檢討後,我知道踩單車上行人路點都唔啱,加上帶住個女更加要身教,唔好俾佢做犯法嘅事;游水都係,我唔會俾個女打橫游,文中我無講清楚,我個女係由池嘅一面游過嚟我身邊,只係一次,唔係大家想像中嘅不停來回loop,但我明都係我錯,我唔會再俾個女喺泳池打橫游

依個page嘅人睇完我個post後,鬧我無腦,鬧我唔應該出世,話我直頭要重新投胎,話我乞人憎,話我個腦入水……我收到晒,係咪就算我道咗歉,都唔配做人,對嗎?

請問下你,有人做錯事,講咗道歉,你會點做?我知道錯,認咗錯,請求del post,點解你反而要post返出嚟公諸同好,仲要求我去證明我係原post?點證明?我跟本唔係你個page到出google form!我唔知你要我點證明,我只希望你可以幫我del返個post

謝謝!

讀者投稿@guest

error: