崗位

#ParentLicenses2423

我先為呢篇可能唔太關生仔事嘅文章講對唔住——對於家庭崗位同職責範圍嘅問題上,我抱有好大疑問:點解呢個社會咁偏袒全職媽媽,有冇人會關心下在職爸爸?

本來喺阿仔出世後至一歲都有姐姐湊,然而或因我哋兩公婆都出嚟做嘢,家中經常無人看管,引來第一個姐姐偷嘢,至第二個姐姐玩失蹤重借埋錢,所以我哋對姐姐係好失望,唔敢再請工人。寄望四大長老?但佢哋年紀都好大,所以無謂加重佢哋負擔。最後決定係老婆做全職媽媽,我唯有搵多啲返十二碼

我都知做全職媽媽係辛苦,而個仔特別扭計,但我每日返完十二碼返到屋企,每一日見到嘅景象係——老婆抱住個仔氹瞓覺,瞓著又唔敢放返BB床,飯又冇煮,衫又未洗。結果我每日放工都要執呢啲手尾,又要食外賣

終於有一日我頂唔順,我話:「我日日返到嚟都要做家務,又冇得食住家飯,想我死咩?」

老婆就話:「我湊仔都好辛苦,你都知個仔好扭計,日日晏覺都唔肯自己瞓床,我邊有時間做家務?重要咁痴身要花好多時間陪佢玩」

因沒完沒了嘅鬧交,我有同同事朋友呻。佢哋都叫我睇開啲,有啲就話湊仔重辛苦過返工。講真,我上面都講過日日返十二碼已經辛苦,而且我唔係返寫字樓工,我日日都揸大車兼送貨,返到嚟重要做家務,每日瞓得嗰幾個鐘又要起身返工;家用我已經俾凸,但老婆要做嘅家務煮飯就做唔足。講辛苦都不及我辛苦,在職爸爸都需要關懷。

有排過育嬰院又有請過姐姐,四大長老年紀大湊唔到,我重有咩方法?

讀者投稿@老公

error: