乜而家喺鬼節?

#ParentLicenses2399

話說早幾日同小朋友去搭開蓬巴士聖誕燈飾遊(行程經網上預訂),旅運公司出單憑證上列明咗以下注意事項

「所有座位於上車時自由選擇,不能指定。如有任何爭議,某某旅運有限公司保留最終決定權」

見到咁,我估座位選擇應該係同搭普通巴士一樣係「排隊」上車,並非劃位制。我再問咗負責人回覆都係咁,如果早上車咪早選擇囉

當時我哋同小朋友(共兩大兩小)都預早到達,登記完就成為第二位人士開始上車,同時都見到第一位上車嘅係一位女士。女士急步上去巴士上層,之後呢位女士就企咗喺上層車頭中間。我兩個小朋友都係諗住揀車頭坐,於是就行去車頭其中一邊嘅兩個位

女士突大聲同我講:「我有八個人!」

我呆咗,我以為我聽錯

我:「吓?我聽唔到,你講多一次」

呢位女士就再大聲啲,且瞪大對眼同我講:「我話我有八個人呀!」

八個人我只見到一個,乜而家喺鬼節咩?

跟住佢唔俾我小朋友坐。我心諗:唔係呀嘛,你一個人上車諗住霸巴士八個位同包晒成個車頭🤔

我同佢講:「咁你啲屋企人同小朋友喺邊?我兩個小朋友係跟住你後面上車,而家我哋已經喺個位度,唔坐得?」

其實我兩個小朋友已經企咗喺其中一邊車頭嘅兩個座位前面,但見個女人好惡就唔敢坐,只係凝望住我哋兩個對話

呢位女士再大聲講多次:「總之我有八個人!!」

講到呢度,佢其中一個家人終於上到嚟,望見我哋喺度爭執,遂問佢發生咩事,然而佢又講唔出佢一個人霸唔成八個位

我就話:「我同小朋友已經上咗車先同而家企左喺度,佢哋已經準備坐。一係咁,一人一邊」

跟住呢位女士先好唔忿氣咁講:「咁好喇!!」

之後大家每家坐一邊

其實一開始我都只係諗住俾小朋友兩個坐其中一邊車頭,我哋坐小朋友後面睇實都可以(有安全帶)。我明白好多小朋友都好鍾意坐巴士上層車頭,我小朋友都鍾意,所以上巴士前有同佢哋講定:「有得坐喺bonus,如果有人坐咗車頭,我哋可以揀其他位坐,都一樣開心」

呢位女士目標宏大,佢以為我好似佢咁,要成家霸足成個車頭

該女士同行都有兩個小朋友,頭先佢啲小朋友未上到車,所以睇唔到佢媽媽同我爭執嘅過程。我想像如果佢繼續堅持要一人霸晒所有位,我諗我一定會問佢:「乜你平時都係咁教小朋友㗎?」

對了,交通工具如需要咁樣霸位,咁應該要包晒成架車或者成卡車廂吧?

圖片來源@葉問
讀者投稿@干

error: