點解我要被迫接受所有不公?

#ParentLicenses0638

有一家四口,有爸爸媽媽哥哥同妹妹。

呀爸有日講咗一啲想法,呀妹好唔同意,表達咗自己嘅意見。

呀哥就話:「死妹釘!夠膽駁呀爸嘴!」然後郁手推佢。

呀爸可能係因為呀哥支持嘅係自己,所以無出聲鬧呀哥郁手,而鬧呀妹:「講得啱!呀爸講嘢駁咩嘴!」

呢件事之後,呀哥發現只要係出自支持爸爸呢個出發點,原來郁手推妹妹係可以嘅。佢變得好鐘意蝦妹妹,次次都話係教訓佢駁呀爸嘴。

妹妹佢深信就算佢被人蝦,佢都唔應該還手,佢可以同爸爸講。但呀妹同呀爸點講,呀爸都淨係偏幫呀哥:「佢係你呀哥,佢教導你都好應該!」

呀哥日復日蝦佢,呀爸都無理。久而久之,呀哥變本加厲,佢成日借啲意挑釁呀妹,呀妹推開佢,呀哥就一巴星過去。

呀哥話:「佢都有用手推開我,所以我一巴星佢!大家都有用暴力!唔係得我一個郁手!」

呀爸同意呀哥,大家都有郁手,打和。

因為呀妹同呀哥衝突有時會嘈到鄰居,鄰居就問媽咪:「你屋企做咩成日咁嘈?」

媽咪話:「呀妹同呀哥鬧交呀,唉……我就唔識勸交嘅,最驚就家嘈屋閉,家和萬事興呀……有咩爭吵搵番一家之主呀爸解決囉!」

鄰居:「係囉,兩兄妹有咩不和唔應該郁手,應該搵一家之主主持公道!」

呀哥知道鄰居同呀媽都唔幫個妹,仲會譴責呀妹還手,呀哥開始主動郁手打個妹。

個妹好悲憤,覺得無人幫佢,佢響呢個家受盡不公,呀哥每日都打佢,但響呀爸唔幫佢嘅情況下佢只能還手。佢無法離開呢個家,佢好嬲,只好捶牆同撬開家門。

佢呀爸見到佢撬開家門,一巴星過去大鬧:「呢個家係我辛辛苦苦賺錢買番來!你破壞呢個家即係推翻我嘅辛勞!你有個家住已經要好感恩!你有咩應該係開口同我講,而唔係搞破壞!」

鄰居們聽到聲又過來議論:「係囉,小朋友最鍾意搞破壞……」 「小朋友有屋企住已經好好,有啲小朋友無父無母無屋企,佢咁都唔識感恩。」「有咩一家人商量,唔應該郁手!」

響呀哥嘅暴力,呀爸嘅偏幫,呀媽嘅漠視,鄰居嘅以偏概全言論下,呀妹每日身心受創,只係離開呢個家咁卑微嘅願望都做唔到,佢被迫接受所有不公。

佢萬念俱灰地選擇了結自己嘅生命。

靈堂上掛住呀妹微笑嘅遺照,鄰居走向呀媽度:「唉……唔明點解而家呢代嘅小朋友咁脆弱,只係因為同呀哥不和,被呀爸鬧下就自殺,更唔好忘記,係佢自己搞破壞,撬開道門先被人鬧。」

呀媽一路燒衣一路喊:「我都唔知點解……我諗住供書教學衣食住行個女就會好哋哋……我估唔到佢會走上呢條路,我都唔知係咪我哋對佢太好,令佢太脆弱太嬌貴,令佢抵受唔住壓力。」

呀妹讀嘅學校仲為學生搞抗壓班,令小童唔會因為壓力同逆境自殺。

最後,呀妹死亡證出咗,死因係「因不堪家庭糾紛壓力而自尋短見」。

你哋係響呢個故仔嘅咩角色?
你哋譴責邊個?
你哋覺得呀妹死嘅原因係咩?

讀者投稿@K L

error: