批評的資格

#ParentLicenses2254

平時喺街好少遇到後生一輩嘅去批評人哋點湊小朋友,我遇到嘅都係自以為湊大咁多個仔女而覺得自己好叻有資格批評人嘅阿嬸,永遠最多撚事一定係上年紀嘅人

上年夏天成卅十幾度,當時我仔只係三四個月大,出街都係著包屁衫再加條短褲仔

有一日,行緊街市嘅阿嬸無啦啦走嚟同我講:「唉唷~BB著咁少,你咁樣會凍親佢㗎」

我又標晒汗,而個仔即使著咁少都熱到塊面紅晒。我話:「你夏天會唔會包到自己成舊糭?」

阿嬸:「咁BB啱啱出世怕凍呀嘛」

我冇睬佢,買完嘢即閃

你可能話個阿嬸係關心個BB,但大佬呀,關心還關心,可唔可以用下個腦呢?重有BB都會怕熱

另外,我幾乎每日都會帶BB去我媽屋企玩,我住A座佢住C座,行過去唔使五分鐘,所以就算太陽有幾猛我都唔帶遮同BB帽

然後有日落樓又係俾啲多撚事阿姐問我:「做咩唔幫BB帶帽,會晒傷佢㗎」

我激鬼氣咁指住兩棟樓話:「我由呢棟去呢棟咁近,我上去探人,帶咩帽?」

班阿姐話:「咁你都要同佢做足防曬㗎,你都唔識湊」

我串返佢:「你哋驚見光死你哋嘅事,我仔唔會見光死,多謝關心喎」

唉,唔識講,點解啲阿嬸可以咁撚煩!如果你話生過小朋友先有資格批評人,但唔好意思,我認為有啲生咗都係冇資格批評人

讀者投稿@q

error: