我個仔有病㗎!

#ParentLicenses2152

琴日我唔小心漏咗銀包,但因為要搭港鐵,所以就去售票機買車票。當行到埋售票機時,見到有個目測八歲的小男孩喺度玩售票機

我:「唔該借借,我想買飛」
小男孩就行開咗

正當我入緊張$50紙一剎那,小男孩突然撳咗「金鐘站」,車費一下子由$6跳到$18,但部機剛剛吸咗張$50蚊入去

我呆一呆,就問個小男孩:「你咩事呀?人哋買飛你亂按做咩呀?」
小男孩望住我,眼中有笑意

我再問:「你媽咪呢?」
小男孩做咗個噤聲手勢🤫

我再大大聲問:「你媽咪呢?」

搞咗一陣之後,我見幾步之外有兩個女人一個細路,其中一個女人走嚟:「咩事?」

女人續道:「你唔好咁大聲,我個小朋友有病;你咁大聲講,佢唔明,有咩事我賠錢俾你」

我忍唔住講:「小朋友有問題,你應該睇住佢,唔係放任佢自己玩」

由我行去售票機開始,呢個媽媽都係幾步距離之遙,更背向售票機同朋友傾計,連你個仔同路人出現磨擦都係慢幾拍先知,重要行埋嚟個態度係我錯咁。我本身唔大聲,只係你冇及時出現,我先至愈來愈大聲,同埋你個小朋友明佢自己做錯

「我個仔有病㗎!」小朋友有病,冇人想;帶小朋友出街,冇問題;態度同照顧方式先是關鍵

圖片來源@大時代
讀者投稿@兩女之母

error: