我哋要打怪獸丫!

#ParentLicenses1423

我有一個兩歲女,佢前一日撞親塊面,所以塊面有啲腫起、瘀黑同埋擦傷,已經睇咗醫生。今日我就帶我女去洗傷口,姑娘幫佢貼咗塊膠布喺額頭中間

喺回家嘅途中,我哋順便去買外賣。我同我女企咗喺某食店門口等,係等候期間就發生以下事情

小食店隔離係一間琴行補習中心,門口有3個小朋友企喺外面玩,目測係4至6歲左右,同時有兩個家長就喺中心入面同職員傾緊計

我女見到3個小朋友玩,佢覺得好開心就被吸引咗,慢慢行近佢哋,望住佢哋笑

然後,其中一個最細嗰小妹妹見到我女第一句就講:「嘩!好醜樣啊!」

我嗰下真係個心痛一痛,不過立刻安慰自己:「童言無忌……」

我女仲細,佢聽唔明,但依然覺得好開心,企喺度手舞足蹈

我心諗:「算啦,唔好計較……」

其他嗰兩個小朋友揸住把遮喺手,不停揮動,模擬好似耍劍咁,再用遮尖指住我個女,我女仲以為人哋係同佢玩,想行埋去

我立刻就衝過去拉返我女埋身邊,同我女講:「唔好行埋去,哥哥姐姐唔識性,會整到你㗎!」

呢個時候,嗰兩個家長就喺中心行嚟,準備帶返嗰班小朋友走
.l
小妹妹大聲同佢呀媽講:「媽媽你睇下!個妹妹好醜樣丫!」

另外個哥哥就同佢呀媽講:「我哋要打怪獸丫!」

本身我之前已經諗住算啦!而且佢哋都走啦,我忍!

殊不知,其中一個家長擰轉頭望咗我哋一眼就講:「你哋唔乖,我遲早都打到你咁㗎啦!」

嘩!嗰刻我真係爆啦!

我嗌出去:「太太!我女係跌親,唔係俾我打到咁!你點可以咁樣講㗎?」

個家長望我一眼:「我嚇我個細路咋嘛!又唔係話你,你咁緊張做咩啫!」

我話:「小朋友冇禮貌,唔識尊重人,你唔教,你教佢靠嚇?」

另一個家長就係咁拉住佢走講:「唔好拗啦」

個家長邊走邊口噏噏咁唔知噏乜,就拖住嗰堆細路走咗

個大人冇禮貌,唔識尊重人,唔怪得佢哋啲細路仔都一樣,咩都唔識!只識靠嚇!

讀者投稿@心痛嘅媽媽

error: