咁算咩分享?

#ParentLicenses2040

昨日跟五歲女兒到playhouse玩,其中一個遊戲是放波波球到槍裡,然後按掣發射

然而,波波球需要自己到下層執,我女兒第一次自己上去。未幾,阿女哭住返來同我講:「佢哋唔俾我玩」

我都馬上問佢:「咁你有冇排隊?有冇耐心等候?佢哋射完手上的波波就會到你啦」

但阿女都係話:「我有排隊,但佢哋唔俾我玩」

然後我就同阿女一齊上去

上面有兩部射波槍,我哋去其中一部,只有一個三歲左右的妹妹在玩,佢係冇波波球的,而佢媽媽喺隔離玩緊電話

我哋行埋去,第一時間問:「妹妹你玩完未?」

妹妹點頭,我再問:「可以俾姐姐玩一陣嗎?」

妹妹又點頭,但佢一直唔行開兼按住發射掣,妹妹嘅媽媽馬上講要一齊玩

好,冇問題,一齊玩。我女就入咗三至四個波波,但個妹妹一直按住發射掣,但其實我女都好想按發射掣,於是我就拉開我女,再問妹妹:「你冇波波球,可以先俾姐姐玩嗎?佢都好想按掣呀!」

呢個媽媽先一邊拉開佢個女,一邊講:「佢哋唔分享呀,你過來啦!」

呢句說話重複咗三次,先拉開佢個女。呢下我聽到都覺得怪怪的,咩係我哋唔分享?但我冇回應佢

到下一round,我哋再落去執波波,再上返去玩,呢次我哋去另一部機玩。當時部機冇人玩緊,我女一跑過去,後面隨即有三個男童跑過來爭住講:「係我哋玩緊㗎!我哋玩緊㗎!」

我:「但係我個女行過來先,你哋排隊啦!」

點知剛才嗰個媽媽走過來拉走嗰三個男童,再一邊講:「佢哋唔分享㗎,你哋來呢邊玩啦,一齊玩係咪開心啲呀?」

我唔知佢哋係咪認識,但只見男童只係入波波,佢女一直按掣

直到第三次我哋再落去執波上來,呢次我女又去返呢對母女嗰邊。個媽媽又拉開佢個女,再說:「佢哋唔分享㗎,我哋一陣先玩啦!」

呢次我真係忍唔住爆佢:「咩係『我哋唔分享』?我哋又唔識你,一定要同你分享咩?小朋友識自己選擇同咩人一齊玩,佢唔想同你玩咪唔同你玩囉,做咩一直強調係『我哋唔分享』?」

個媽媽一直冇出聲,我哋玩緊時,聽到佢默默同佢個女講:「去玩其他嘢好嗎?你已經喺度玩咗半句鐘啦……」

平時我哋帶玩具,例如泡泡槍、滑板車到公園玩,都會有小朋友過來問可唔可以借俾佢,我都係會問返我個女想唔想借,因為玩具係佢嘅,佢有權選擇借俾咩人玩,唔係分唔分享嘅問題囉

李嘉誠夠有錢啦,唔通又話佢唔分享呀?老奉一定要同你分享咩!

而上述媽媽講嘅「分享」,只係想人哋落去執波波,再俾你個女玩,咁算咩分享?on9

讀者投稿@我都係做人阿媽

error: