計較

#ParentLicenses2024

有日要去九龍公園檢測站撩鼻,行上大斜路時離遠已見到一個嫲嫲級嘅女人、一架BB車同一個細路

女人拎住電話周圍影,個細路推住自己架BB車周圍撞,重跑住咁推住架車唔留力撞埋牆。我見到咁撞架車法都肉痛,然而個女人好似若無其事望完一眼就繼續拎住電話影嘢,所以我一路行,眼尾一路瞄住個細路喺邊,費事佢追撞過嚟

後來我完全無估錯,個細路係會推住架車撞埋嚟我度。正當喺佢未車到埋嚟時,我已經大叫:「小朋友!」

個女人隨即擰轉面望我哋,同時間睇住條靚仔推架車撞埋我腳度,然後佢施施然過來同個靚仔一齊推返開架車,一路望住我一路走,從無打算講「對唔住」!

我同佢講:「撞到人唔識講對唔住㗎?」

佢用流利廣東話話:「咁咪對唔住囉!咁大個人同個細路計較!」

因為喺公園同一個上咗年紀嘅人加細路嘈的話,我牌面點都輸蝕,所以我特登好大聲鬧爆佢:「我而家唔係同佢計較,係同你計較!佢咁細個唔識講對唔住,你係大人都唔識!?」

之後佢話:「係你自己睇住電話無睇路!我電話銀包係拎喺手,但一路都無用過」

我再超級大聲講:「如果我睇住電話我就唔會睇到佢推住架車撞埋牆!同唔會喺佢未撞到過嚟時就叫住佢!」

身邊啲行人開始望住我哋八掛咩事

個女人聽到我話睇住個細路第一下撞架車埋牆就愕一愕然,無嘢好駁,加上開始多人,自己又輸蝕,就話:「你係壞人,你都唔好得去邊!」

我話:「壞嗰個係你,你唔好大教壞細!」

之後佢一路講:「你係壞人!你都係衰人!」一路推住個細路同架BB車走!

其實除咗生仔要考牌,湊仔嗰個都要考牌。自己拎電話,就話我用電話;個細路推住架車有心撞過嚟,就話我唔睇路;我要求道歉,就話我同個細路計較,我係衰人壞人。請問我要唔要90度鞠躬,再呵返架BB車問架車有無事,買埋花膠俾個靚仔定驚?

成個九龍公園咁多老人家同小朋友,個細路咁樣推住自己架BB車搵嘢撞,車到我咪算好彩,但若然咁樣撞跌老人家,到人哋屋企人追究起上嚟時,你係咪又打算話:「咁大個人同個細路仔計較!」

讀者投稿@Kaye

error: