其實係邊個「虐待」緊小朋友?

#ParentLicenses2010

最近好多小學都申請回復全日上課,我教嗰間學校都唔例外,結果有好多家長媽媽聲話小朋友好辛苦啦!

如果問我本人,我就冇所謂,反正全日或半日都無咩分別,我日日喺學校都要做到六、七點先放工,啲會都係咁開……

咁有個家長上星期寫信去學校投訴,內容主要係話返全日「虐待」小朋友,卒之要出動校長去見佢

校長叫個家長解釋點解返全日會係「虐待」佢小朋友,而因為我係個小朋友嘅班主任,我當然都要一同落去啦!

好啦,聽個家長解釋,原來佢話佢幫個小朋友下晝報咗好多補習班,星期一中文、星期二英文、星期三數學……總之一至五都有

然後校長問佢:「小朋友除咗補習,重有咩課餘活動?」

家長就話:「冇,星期六日就學外文,唔打波唔跳舞唔畫畫」

家長講完之後,校長只係講咗一句:「咁阿家長似乎係你想個仔返全日學喎,日日放咗學重要補習,六點先離開補習社,重慘過下學期小朋友放三點半」

最後個家長駁唔到就狂道歉走人

兩年幾疫情令好多學校只返半日,從而令小朋友下晝多咗時間用。我明白家長原意係想仔女「贏在起跑線」,但咁密密麻麻安排小朋友放學補習,又真係對小朋友好?你覺得小朋友返學辛苦,唔通補習就唔辛苦?你唔想小朋友返全日,無非都係想佢哋有多啲時間休息,但你又幫佢安排咁多嘢,佢又有幾多時間休息?

圖片來源@蘋果日報
讀者投稿@GUEST

error: