冤屈

#ParentLicenses2002

而家嘅家長好恐怖

早幾個月,兒子小一接近尾聲,喺群內收到一堆信息

媽媽一:「你仔仔用鉸剪拮我仔仔塊面!好危險㗎!」

媽媽二:「佢喺廁所打人,已經唔係第一次!」

媽媽三:「佢成日做埋啲損害他人身體嘅嘢,我哋做家長好心痛啊!」

媽媽四:「咪係囉!每個小朋友都係家長心頭肉,成日咁蝦我哋小朋友,好過份囉!」

媽媽五:「我都唔怕講埋,你仔仔騷擾我個女,我個女覺得好唔舒服!叫你仔仔控制下!」

乜我個仔咁恐怖咩?為咗證實佢有無做過,我致電給老師查問。隔兩日後老師終止回電並且解釋事情

事件一

上堂不得離坐,仔仔係坐自己位用鉸剪並望住同學微笑(類似打招呼),同學誤會意思而向其家長投訴

事件二

佢喺廁所唔係打人,其實係同人打架!老師都見到過程,原來因為對方唔排隊,我阿仔捉住人哋隻手叫人排隊,人哋唔肯排重還手。其後對方只講我仔仔打人,無講過自己都有份打

事件五

關於阿仔騷擾女同學,當時情景係坐緊校車,我阿仔望住某女同學,但就因為該女同學唔鐘意俾仔仔望,遂一拳打落仔仔心口

其後該女同學只講「望住就係騷擾」,但無講打落我仔仔度

我問返仔仔:「做咩唔話我知?」

仔仔話:「因為人喺係女仔」

班家長知道後完全無諗過道歉

我問老師:「點解成日誤會阿仔?」

老師話:「因為阿仔喺班印象較深(活躍),所以全班同學都記得佢!」

到今年小二,早排收到某家長來電,係爸爸媽媽一齊打嚟投訴阿仔喺上課嘅時候做咗某啲行為

用鉸剪剪傷女同學嘅手

把女同學手指放落鉛筆刨度刨

偷女同學錢買嘢食

推女同學落樓梯

本身個女仔都周身傷,早兩日我就著投訴內容打去學校搵社工傾

主任打電話俾我話原來所有事情都係女同學自己一個做,完全唔關呀仔事,咁即係屈佢做啦!

至於點解要屈阿仔,原因係女同學唔想俾其家長鬧,而又咁啱個女同學只記得阿仔名,所以隨口話係佢做!

我問返阿仔,佢話唔係老師捉佢哋兩個問佢都唔知咩事,而且阿仔重要同佢唔熟

事情雖然叫做解決咗,但對方家長無諗過道歉,直至我WhatsApp返佢了解,佢先講:「唔好意思,誤會咗」

我再好心提佢關心自己女兒,(我心諗)因為自殘心理一定有點問題,然而佢睬都唔睬我

我明白做家長會錫自己仔女係無錯,但可唔可以理性少少呢?

讀者投稿@家長X

error: