在下非常佩服!

#ParentLicenses1974

話說有日係喺將軍澳(再細分嘅區域就唔講嚕)一間餐廳食晚餐

一坐低都無咩嘢,但只係過咗五秒,我耳仔就俾隔離枱一個混血兒(媽媽係本地人,爸爸係西人但唔在席)噪音污染

除咗見佢著住鞋企喺食飯張梳化度,更高聲大叫要食某一樣嘢:「香蕉!!」

媽媽重覺得好fun用英文同個女講:「傻豬,呢度邊會有香蕉㗎」

如是者嘈咗一輪,個呀媽帶佢離開餐廳去搵佢想要嘅嘢安撫佢,誠而得以享受片刻寧靜

然而當佢哋返嚟之後,始發現最嘈原來唔係小朋友,反而係個媽媽不停用一把好轟耳仔嘅聲音,大大聲咁同小朋友講嘢……都算啦,途中啲尖叫大叫都已經唔特別想提

後來食食下小朋友無耐性,就開始著住鞋喺個梳化跑前跑後

呢個時候,餐廳侍應就以手勢提小朋友示意不允許。小朋友望住,可能嘗試了解緊,但一直講英文嘅媽媽突然再調高聲量,用廣東話講:「哦!人哋望住啦!唔可以呀!人哋望住啦!唔可以呀!坐低!」

小朋友的確無再跑,媽媽瞬即好溫柔咁再用英文補咗句 :「你可以行(意指著住鞋喺餐廳梳化行),但唔可以超過嗰條線(梳化下一個接駁位),因為你行得太快」

嘩!媽媽管教得真係「好好」,呢種教育真係第一次親身見識,在下佩服非常!

讀者投稿@哥哥會鬧

error: