危險人物

#ParentLicenses1940

就 #ParentLicenses1937 嘅個案,我好想講:「我好明白,you are not alone!」

延伸閱讀 👉🏻 #ParentLicenses1937 https://parentlicenses.hk/?p=3127

雖然我嘅情況同 #ParentLicenses1937 嘅樓主並唔完全相同,但我因為原生家庭嘅問題而患有抑鬱症,要長期食抗抑鬱藥。精神科姑娘話咁多年嘅原生家庭問題所引起嘅病,好難完全斷尾,叫我一有情況一定要搵人幫忙🥹

我細個嗰陣,俾我親生嘅爸爸性侵一段頗長嘅時間,但嗰時好怕俾人打,都唔係好敢同人講。到有一次我真係諗唔明白,我同咗媽媽講,但媽媽嘅反應係好惡:「點會呀?!今晚俾埋我半邊床你同佢瞓囉!」

我當時心諗:可能屋企人得爸爸一個搵錢養家,媽媽本身都有好多問題,就一直因為咁而忍讓佢。之後我更加唔敢同屋企人講

到我大個咗有自己一頭家,自己係一個女嘅媽媽,我更加唔明白點解可以有咁嘅事發生。但係,唔發生都發生咗,我只係想好好保護我個女

早幾年,我女當時得歲幾,我就同媽媽講:「我唔希望個女同爸爸獨處」

但媽媽就話:「咁我都要落街買餸㗎!」

及後,就佢哋兩個同埋個女一齊落去買餸。買買吓,我爸帶咗佢去第二度,話去咗超級市場,重俾佢喺地下行(冇著鞋)。另外重有一次,全屋人都喺廳開緊冷氣,唔知做咩佢要無啦啦單獨抱佢入房,我就即刻入去帶返個女出嚟

嗰次之後,我搵到一個機會得3個人時,好平心靜氣咁再講一下我自己嘅訴求:「我真係唔想個女受到我以前曾經受過嘅傷害,我唔想介定幾多歲開始要小心,我希望爸爸同女唔好再獨處」

點知,嗰個所謂嘅爸爸立即大發雷霆:「你係咪當我係危險人物?!」

媽媽就話:「咁耐之前嘅事重提嚟做咩?!你當佢係禽獸?」

……當下,我直頭係崩潰。咩料?佢唔通唔係咩? 唔通我係抵死嘅?

我問返佢:「咁樣係咪正常,唔通公公(已故)都係咁對你?」

佢就更加發癲話:「你好拎死人嚟講!」

件事繼續發酵,我細佬問我做咩喺度「攪事」?我咁多年都冇同佢講,我就係唔想佢擔心,但原來我嘅擔心好多餘

我講咗俾細佬知之後,佢就話:「都咁多年啦,你想點丫?報警都冇證據,你唔會告得入佢,你唔好再攪事影響我哋一家人嘅生活啦,你咁驚就唔好返嚟啦」

真心,心跌咗落冰點,咁我唯有唔返去啦……但之後媽媽又問我做咩唔返去:「你以前離家出走,屋企人都原諒你,點解你唔可以原諒返屋企人?」

我:「兩件事點可以相提並論?一個係錯嘅程度係刑事,犯法㗎!要坐監㗎!而且我唔影響你哋一家人嘅生活啦!」

媽:「屋企人嘅悔氣說話點解咁上心?」

我黑人問號,一個悔氣說話可以講嘢完全唔使負責任?

呢件事令我之後經常半夜發夢起身不停喊,就算返緊工有小小事就突然喊,一喊就停唔到,可以喊半日。而我老公夜晚有要求時,我突然大喊大叫話唔好,失控咗

再之後,我時不時突然無故心跳、手震、出汗、頭暈、呼吸困難。我去睇醫生,檢查過生理嘅情況都一切正常。醫生問我有冇咩特別突發事情發生,事實又冇,因為唔係突發,醫生就建議我轉介去精神科

喺重排緊見醫生時,好好彩有個好好嘅精神科護士一路跟進住,問咗好多嘢,之後推斷應該係關原生家庭的事

佢知道情況之後同我講:「中國人思想係要孝順,明白你會好矛盾,但首要係唔好影響到你自己同而家嘅屋企人先。因為你而家除咗係佢哋嘅女同家姐,你重係人哋嘅老婆同媽媽。你生活得唔好,受最大影響嘅係你老公同個女,咁就會多一個唔幸福嘅家庭。最緊要係老公都體諒你,個女健康快樂成長」

護士續道:「你唔好望返轉頭住,同原生家庭斷一斷,令自己可以行埋之後嘅路」

我之所以分享,係想勉勵曾經因為原生家庭而受過傷害嘅爸爸媽媽,一齊努力向前望,因為我哋就係我哋小朋友嘅福祉,唔好將傷痛帶俾下一代,共勉之💪🏻加油❣️

讀者投稿@一個只想保護女兒嘅媽媽

error: