冇愛心㗎你!痴線!

#ParentLicenses1391

公司道門係入面一定要向外推出去,咁岩喺我出舖頭買嘢食時,門口就有個小朋友望緊啲貓

為免整到小朋友,我就半推道門,自己攝出去着鞋,結果就有個老母嘴藐藐,佢講咗句:「唔俾睇貓嘅」

(我公司有隻貓喺度,而道門係透明玻璃,經常都有好多人會隔住玻璃望貓)

我冇理佢,照着鞋

個老母跟住講多句:「呢間舖頭好多人都話你哋㗎」

我着完鞋之後同佢同一個方向離開,佢喺前面,我喺後面

佢老母突然擰轉頭望住我鬧:「你係咪痴線㗎?小朋友企喺門口都照推門!」

我即刻話:「我都冇整到你個女,咁我道門係要推㗎嘛,我見你個女喺度,都只係開咗少少門罅」

佢情緒激動話:「我個女得兩歲咋!唔識避你㗎!冇愛心㗎你!痴線!」

跟住佢就同同行朋友細細聲講我幾句,再大大聲鬧多我一句,但我唔係好聽得清楚佢講咩

我就叫佢:「返舖頭睇cam,即場報警,睇吓我係咪真係大大力推門意圖想攻擊你個女」

你個女係女,人哋個女唔係女?着住件制服就要俾你鬧、俾你發泄?你咁驚你個女有咩意外,你唔用個箱笠住佢?

若然我真係整到你個女,你癡撚咗線報警喇!

讀者投稿@個樣好易恰嘅𡃁妺妹

error: