咁撚驚就買外賣返屋企食,收埋自己唔好出街啦!

#ParentLicenses1741

某星期日16:30,某商場入面,我只想嗱嗱聲食啲嘢,準備17:00去接仔放補習。眼見前面有間KFC,用咗30秒喺自助點餐機點完嘢食,只想快快脆脆食完走人

當我拎完嘢食,想是但搵個位坐低嘅時候,惡夢就開始

我面前有張四人枱,見到個爸爸同個仔坐一邊食嘢

👩🏻‍🦰:「請問你幾位?」
🦹‍♂️:「我兩個。但我唔搭枱!」

嗰下即刻黑人問號,以為自己去錯邊間酒店個lounge。企一企,諗一諗,啲粗口沖晒上個喉嚨度,但我忍住。見你同個仔一齊,我出聲斯文啲,唔好嚇親個小朋友

👩🏻‍🦰:「冇位呀!我都唔想搭枱!之後放低咗個餐盤」
🦹‍♂️竟然出手,推我個餐盤,仲整跌咗杯可樂同薯蓉,再補多句:「乜你個人咁野蠻嘅!都話唔搭枱囉!嗰度咪有位囉!你坐嗰度!!」

佢所謂「嗰度」,半個場都俾啲外傭姐姐坐住喺度gathering,而其他枱全部都係對角有人坐,我明我係可以坐,但果下真心嬲囉!

之後,🦹‍♂️再推我個餐盤,再強調叫我走!我完全覺得生命受威脅,大叫:「有冇人幫下我呀?救命呀!」

我係誇張咗,但我真係驚佢下一秒會一拳中過嚟😂😂😂😂

未幾,有個女職員👱🏻‍♀️過嚟,了解完件事,同🦹‍♂️講:「希望你明白,呢張係四人枱,可以四個人坐」
🦹‍♂️惡mode:「依家疫情嚴重!政府都唔希望我出嚟同人搭枱食嘢!」
👱🏻‍♀️:「但政府都已經放寬咗四人一枱!」

真係要俾10個like👱🏻‍♀️👍👍👍👍👍,說出個重點

🦹‍♂️:「我唔理,總之我唔搭枱!」
👱🏻‍♀️:「咁不如我幫你搵過張二人枱!」

好快,👱🏻‍♀️幫🦹‍♂️搵到張「二人枱」,都只不過係四人枱中間多塊隔板

我認我咀賤,但真係忍唔住,你說話唔收斂,我亦唔使俾面你

👩🏻‍🦰:「咁撚驚就買外賣返屋企食,收埋自己唔好出街啦!你食KFC咋!尊重下場合!」
🦹‍♂️:「我鍾意出街食嘢係我嘅事,總之我就唔鍾意搭枱!」

我唔係睇唔起KFC,但我真係覺得喺適當嘅地方應該有適當嘅態度。你估我好想全場望住我咩?真係貪好睇!?

最後用咗7分鐘食完個餐,接仔放學!

讀者投稿@A

error: