我想分享返今日所見所聞,讚下啲好有家教嘅家長

#ParentLicenses1721

成日見人分享啲呀媽呀爸唔識教仔,我想分享返今日所見所聞,讚下啲好有家教嘅家長,唔知可唔可以?

見好天就去西貢放狗,我隻狗狗係見到其他狗都會走埋去聞下,我有上繩,但狗狗都會拉住我去聞其他狗狗

有個目測5, 6歲嘅小妹妹拖住狗仔坐喺樓梯度,而佢個應該7, 8歲家姐同家長都坐喺隔離

我隻狗拉住我,想去聞佢哋隻狗,但我驚嚇親小朋友,所以我拉實我隻狗。點知個家姐即刻由樓梯跑落嚟,好大方咁問我:「隻狗係咪做朋友呀?」

我話:「係呀」

家姐拉佢妹手上隻狗同我隻狗對聞,家姐仲好可愛咁講:「佢哋做朋友呀😊」

當時佢家長係一句聲都冇出,由得囡囡處理,可見父母教導有方,囡囡大方得體又勇敢,讚!

其後,行行下又見到有一個3, 4歲嘅小朋喺樹下執石仔亂扔。起初佢父母冇阻止,但見我隻狗同另一隻狗喺側邊對聞緊時,佢媽媽即刻溫柔阻止話:「唔好扔啦,你見唔見到狗仔喺度玩緊,會扔到狗仔㗎,佢地會痛㗎」

仔仔即刻停手,好專心咁望住兩隻狗喺度互聞,帶出:玩可以,但唔好傷害到小動物,讚

最後,就係我哋去狗狗友善餐廳食飯,隔離坐咗個要BB櫈嘅小朋友自己食飯,應該3, 4歲,見到我隻狗狗即刻say hello🤣

我禮貌咁回覆:「Hello」

小朋友全程望住我隻狗,但冇伸手去摸。隔咗一陣佢問我:「姐姐,可唔可以摸摸🐈」

佢媽咪就即刻阻止話:「姐姐食緊飯,唔好騷擾姐姐」

我即刻話:「唔緊要,可以摸下,佢好乖唔咬人㗎」

小朋友好溫柔咁摸咗我隻狗兩下,然後好開心咁一路哼歌,一路食飯,超可愛,好少有咁細嘅小朋友識問可唔可以摸,通常直接行埋嚟就摸或者嚇到彈開,應該係佢喺屋企時父母都有教要經人同意先可以做某啲行為

三位小朋友好可愛,而且好有愛,有教養嘅小朋友其實都好多㗎,唔好只係留意啲負面嘢,互相包容下,大家都開心

讀者投稿@Happy

error: