就算搵到真兇出嚟又如何?賠幾多錢到彌補唔到我女雙腳嘅傷痛!

#ParentLicenses1715

今日帶住狗狗喺天橋經過,方向行緊去沖涼同剪毛

突然之間,有個小朋友高速踩住架單車喺我後方衝過嚟!但因為佢喺我後面,初時我完全唔知道

轉瞬間就聽到花花慘叫(我狗狗叫花花,下稱我個女/花花),我即刻右手chok(我係chok短繩嘅)起咗個女,左手接住。當時我個女好驚!仲咬咗我一下!我抱住我隻女,成手都係我個女嘅血!

我都睇唔清發生乜事,只能夠推測佢喺我後邊快速地經過,估評應該係碌/夾到我女對腳

個老母/工人/親人勁!(我完全望唔清楚佢個樣,只知係女性)佢一句嘢都冇講,直接推佢個小朋友落車!

係「推」!你冇睇錯,我都冇講錯,然後就一手扯起架單車,一手扯住佢個小朋友落荒而逃,勁快咁落咗長扶手電梯走,此期間係一粒聲都冇出過!

首先我係一個大肚婆,我冇可能跑到去追佢;其次我女重要啲,眼見佢啲血係咁流!

我見到佢走,當刻有大叫:「你唔好走!我隻狗流晒血!」

佢頭也不回,快步逃走,整個過程一分鐘都冇。天橋比較少人經過,當時環境只有幾個人經過,大多都係老人家

無奈嘅我已經放棄咗追住佢,反方向行去寵物店借位止血先,惟感謝寵物店姐姐幫忙😭🙏🏻

心知沿路冇閉路電視,所以其實我都冇打算追究,或者搵到佢出嚟,然而就算搵到出嚟又如何?賠幾多錢到彌補唔到我女雙腳嘅傷痛!只係覺得我個女白白受咗咁重嘅傷,憤怒在一句道歉都得不到!

1. 花花已睇醫生照x-ray,可幸冇傷到骨,但腳指頭有肉壞死,要每日觀察住,希望唔會惡化

2. 最壞最壞嘅情況,如果真係惡化,嗰一部份壞死組織要切除😭,拜託大家祝福我女早日康復唔會惡化🙏🏻🙏🏻🙏🏻 [編按:以下有血腥圖片,自行斟酌睇唔睇落去]

3. 我冇事,係俾單車手柄撞到右邊小小肚,肚中BB冇受傷🙏🏻

本身覺得網絡世界太多不同聲音,身心疲累真係唔想公審,只希望嗰位女士,如果有機會見到呢個post嘅話,可以反省一下自己教育嘅方式!

小朋友需要學識承擔責任,學會面對自己所犯嘅錯誤;而你作為一個照顧者,一個成年人,就更加應該學會咩叫承擔!!!

圖片來源@2個小孩的媽媽
讀者投稿@2個小孩的媽媽

error: