下次自己出下聲可以嗎?

#ParentLicenses1648

話說,我喺間都幾細嘅food court等位,等咗10分鐘後,我終於見到有個坐喺4人位嘅婆婆就食完

我就上前去問咗聲:「可唔可以坐低?」

婆婆望一望我話:「可以」

咁我就坐咗喺婆婆對面,然而坐低後,我見到有位女士喺婆婆後面,佢好快行開咗,我都無多諗

過咗一陣,婆婆未走,位女士就帶住佢老公同仔仔(約5-7歲)返嚟,佢哋就企喺度。然後婆婆要走啦,咁我就同婆婆講咗聲:「唔該」

下一秒,嗰位爸爸就放低晒佢哋自己啲嘢食,再有幾袋嘢放喺我對面,重點係無問過我,然後莫名其妙咁睥住我話:「我哋3個人」

我嗰刻真係心諗:「jm9(編:做乜鳩)」

嗰位爸爸繼續睥住我話:「我哋嚟先」

喺嗰刻先load 到,可能係原本嗰位婆婆身後嘅女士比我早嚟等緊位,但佢無問過婆婆,亦都冇喺我坐低嗰陣時阻止我,反而係佢決定「班馬」,等婆婆真係走嗰陣,再成班人坐低逼走我

嗰位老豆全程凶神惡煞睥住我,仲要係超級冇禮貌咁放低晒自己所有嘢喺我面前,咁樣逼我走?大佬呀,真心丫,可以喺小朋友前面俾啲禮貌嗎?

其實你哋可以好聲好氣同我解釋返,我都唔係有心,就算你唔知我無心,點解做人父母連咁普通講下道理都做唔到?

我都忍唔住講咗句:「我唔會同小朋友爭位坐,但係你哋冇開口問過」

最後我當然係俾返個位佢哋,但係,嗰位老豆由頭到尾都睥鳩住我,連我行出咗food court 都仲口噏噏咁

救命!俾啲禮貌好無呀,人哋老豆?人哋呀媽?下次自己出下聲可以嗎?

讀者投稿@jm9

error: