反而係我哋唔正常?!

#ParentLicenses1543

呢件事真係困擾咗我幾年,自從Covid-19出現開始發生

我都好明白,喺疫情嘅影響之下,家庭成員多咗留喺家中,衝突亦自然會多咗,但有時真係唔好咁過火,咁自私,去搞埋人哋!

我呢度鄰居有一家人,育有一女一子,大女已成年,細仔讀高小,個男人以前一直唔見佢住喺度,應該因疫情而返唔到大陸先出現

呢一個家庭存在好多問題,屬社署跟進個案,學校知,警察亦知,但遍遍好多事情發生都介入唔到,因為佢哋兩公婆唔願意接受幫助!

本來真係別人家事就唔應該插手,但餐餐半夜三更先嚟嘈交、打仔、鬧仔,每每喺人哋熟睡中被你哋嚇醒,魂魄都未執返齊

我真係唔明,點解你兩公婆嘈交可以咁自私,你有你屋企,你咪喺你屋企入面閂埋門嘈囉,偏偏就要走到去我門口打大交,想點啫?

估你唔想俾你屋企個小朋友睇到你兩公婆嘈交、打交,但你有冇諗過我都有小朋友,我哋都要休息,你會唔會自私咗呀?你又知唔知我小朋友俾你哋嚇到有驚恐症,要見CP,要食藥,每到夜晚就好驚!平時出入亦都好驚!

你哋婚姻有問題,同時覺得你小朋友無辜,唔應該聽到見到。但我一家呢?我小朋友呢?我哋仲無辜呀!

你要打仔鬧仔,點解要喺我門口打?你屋企無地方你打咩?你個仔淒厲嘅喊聲同救命聲,喺正我門口迴盪,聽到都心寒,我小朋友聽到亦好驚,係咁問出面發生咩事?

我初時聽到呢啲嘈吵,唔知你哋係社署跟進個案,個阿媽本身睇落都有啲精神唔對路,個大女亦都係有情緒唔穩定,就四處搵社工機構去想辦法幫你哋,好驚你虐兒打死個仔。然而,真係一個部門踢一個部門,最終發現一直都係社署跟進嘅case!

頂!咁即係跟唔足啦!跟得足點會仲每況越下?個社工仲好意思話我多事,搞到佢,又不停強調呢家人好正常無問題!

哈!我真係見識少,原來咁樣先係好正常,唔正常嗰個反倒係我屋企!

呢家人,一向無朋友,隔離全部當佢透明。鬼咩!係人都避開佢啦!我好心,同佢傾下有冇嘢可以幫忙,佢哋初時講嘢正常,之後就語無倫次跳晒掣,有次仲無啦啦要求我即時出嚟講數!低能!

喂!嗌救命嗰個係你哋呀!嗌報警嗰個都係你哋呀!而且你哋唔係只嗌一兩聲,而係超過 15分鐘唔停咁喺我門口係咁打、係咁嗌呀!我點唔幫你報警呀?幫完你報警仲要俾你怨,俾你鬧,俾你報仇!

卒之警察嚟到,又堅好戲,扮晒冷靜無事發生。好老實,警方見你哋情緒穩定,又唔係爆晒缸,都係轉介返去社署!

之前防暴警察全副裝備,有個仲拎住支長槍,嚇L死人咩!相信大家知咩年份嘅事啦!

原來就係話企圖自殺,警察嚟到又扮正常。呢家人好笑在,經常成日自己報警,然後又扮無事!實情你知唔知醜?

最無辜係個小朋友,喺一個咁嘅家庭環境下長大,可以好得去邊?童年嘅陰影對佢影響有幾深?窮一生金錢同時間都未必醫好!其實,到底佢個仔有冇被虐打,衣服遮住嘅地方係完全無人知!

戥你小朋友慘,唔識教又唔愛就唔好生!但最慘係你而家連累埋我個小朋友呀!

讀者投稿@衰係個掣度

error: