大家過年嘅時候,重要嘅物品真係要收埋鎖起佢!

#ParentLicenses0181

話說幾年前過年嘅,有親戚一家大細嚟我屋企拜年,發生咗一件令我失去人與人之間嘅信任嘅事。

我一向都有儲開模型同埋精品喺自己房裏面嘅書櫃入面(透明嗰啲玻璃櫃),我事先已經約法三章同佢講:「櫃裏便擺咗一啲姐姐好重要嘅公仔,所以我唔希望會唔見同埋會整壞,如果你想玩玩具我呢度有玩具比你玩」,當時佢媽媽都在場一齊見證住我哋勾勾手指尾。

之後發覺飲品唔夠,咁我落街幫手買,因為我個櫃好高正常一個六歲小朋友自己唔夠高攞,咁我都放心落街買,但估唔到返上嚟嘅時候悲劇發生。

擺喺櫃裏面嘅模型全部拎晒出嚟係地下爛晒,頭都甩埋,個迪士尼公主puzzle唔見咗幾塊,總之全部都要報廢。我嗰下好嬲差啲喊出嚟,我同佢講:「你唔係應承咗我㗎咩,點解嘅?而家你違反信任。」佢阿媽行過嚟解釋同我講話佢個仔淨係想睇,所以我拎出嚟俾佢睇,一句對唔住都冇好似冇事發生過,我嬲到即刻返入房鎖門。好地地一個新年搞成咁。

其實我冇嬲細個小朋友,細路仔冇乜自控能力真係唔出奇,其實冇自控能力都係佢阿媽教出嚟。個細路仔一句話想玩,個大人完全唔理違反咗承諾,滿足自己個仔嘅慾望係自私。咁樣寵小朋友係教個小朋友講大話違反誠信,灌輸一啲錯誤嘅價值觀俾佢。

最後忠告一句,比人話樣衰都係咁話,大家過年嘅時候,重要嘅物品真係要收埋鎖起佢。

讀者投稿@Cindy

error:
Exit mobile version