長洲賓客人數多

#ParentLicenses2003

疫情期間都無去過長洲,今日就去一去。果然係有好多遊客,商家係開心嘅,住喺嗰度嘅人可能就會覺得煩

事源今日同公公、婆婆、我3歲半嘅女去長洲,途經一間有「長洲地鐵站」之稱嘅甜品舖。相信去過嘅人都知,嗰條路話闊唔闊,話窄唔窄,大約可以打橫放到兩部單車

正當我哋打算入去甜品舖時(我女喺前面,我喺後面,手係拖住),我哋稍為失神,無留意到右邊有部單車嚟緊。佢都為咗避我哋,飛快喺我女面前飛過再停低,我哋都即刻講唔好意思

我一路講唔好意思,我一路拉返我女過嚟我身旁之際,期間只不過係兩三秒嘅事,喺咁短時間下,竟然有個爸爸用手推車突登喺我同我女中間插入嚟,同時大聲叫:「你哋唔好企喺中間啦!」

我當時已經諗:「做乜後面咁大條路,你唔喺我後面嘅路邊行過去,要撞埋嚟隔住我同個女?我咪拉唔到個女過嚟?」

又或者佢可以俾多一秒時間我,讓我向後行到路邊,佢再過都可以,做乜要突登插入嚟我哋中間呢?

但我當時無出聲,只係諗住讓佢行過去先,所以我放開我女隻手,讓佢行先,我之後再拉返個女埋嚟

以為件事告一段落,點知佢一經過咗我後,佢見到公公婆婆,就用趕人嘅手勢,對住當時已經一早企返去路邊嘅公公、婆婆,發悔氣又好無禮貌地講:「你哋死埋一二邊啦,企喺中間做乜呀?!」

我忍唔到:「你有無搞錯?你講乜嘢呀?你用手推車撞埋嚟我都唔出聲,你重要咁講嘢?!對住你兩個女面前咁無禮貌講嘢,重惡人先告狀,你咁樣做我都未話你嚇親我小朋友啦!」

公公婆婆被無理取鬧之下都忍唔住同佢發生口角

個男人竟然話:「你哋唔好掂我呀!掂一掂就跌㗎喇!」「你哋走呀!嚟長洲做乜嘢?」

婆婆都好機警駁佢:「你走!我哋住喺度嘅😂」

當然事實唔係啦😂,呢句係為駁到佢無嘢講而講

兩個老人家根本無掂佢,亦一睇佢個樣斯斯文文,原來講嘢同行為都咁無修養又賤格。我哋就行開唔再想同呢啲野蠻人理論,不過都覺得佢可能見到咁多遊客而燥燥地而已,而且當時重有6-8人喺鋪門口等緊外賣

佢個老婆就一路喺隔離唔出聲,直到我哋散場時,佢老婆先走嚟好冷靜地同公公講:「it’s okay, just calm down」

公公話:「your husband is not a good man」

我聽到忍唔住笑,但我都好認真同返佢太太講:「he actually almost crashed into my daughter」

佢就無理,一句sorry都唔幫返佢老公講。我而家諗返,佢老婆應該都係見慣佢老公周圍撩事鬥非,已經完全係佛系處理🙈

其實香港都靜咗好耐,有遊客嚟一定係唔多唔少影響到當地居民,大家盡量互相包容、互相尊重會唔會好啲?香港人壓力係咪大到心理變態咗呢?

後記:今日見到啲小食檔賣到咁貴都有咁多人幫襯,對於喺長洲做生意嘅老闆嚟講,都係逢假期做一做多少少生意啫,都好吖

圖片來源@香港人.遊香港
讀者投稿@李太太

error:
Exit mobile version