你哋第時都做人父母嘅!

#ParentLicenses1921

回應 #ParentLicenses1918,你嘅遭遇令我諗起我大肚時遇過一個家庭

延伸閱讀 👉🏻 #ParentLicenses1918 https://parentlicenses.hk/?p=3027

我嗰時大肚6-7個月(即好明顯係陀住BB,唔係肥婆),同老公喺銅鑼灣Uniqlo 睇下BB衫款。見到有個3, 4歲男仔不停走嚟走去,原來係同佢呀爸玩緊捉迷藏,匿埋喺啲衫度等呀爸嚟搵佢,佢呀媽就係幾米外睇緊衫

我同老公已經專登避開個細路仔,行去第二個架睇其他款。點知個細路忽然跑過嚟,差少少就撞到我。我老公即刻截停佢,「喂」咗佢一下(其實唔算好大聲)

當時細路個呀爸唔知去咗邊,佢呀媽即刻怒氣匆匆衝埋嚟鬧:「唔駛咁嘅!你哋第時都做人父母嘅!」

當下我老公嬲到爆準備問候佢老母,我就拉住,廢事同呢啲無教養、無考牌、無腦媽鬧交,只係回咗一句:「唔識教就唔好生啦」

佢無再鬧,只係怒睥我哋

大肚期間,見過好多父母都會即刻拖住自己個小朋友,話:「小心唔好撞到姨姨」或者「你企定讓俾姨姨行先」;有啲父母重會教小朋友:「姨姨陀住BB,BB喺媽媽肚入面,你以前都喺媽媽肚入面」

養不教,父(母)之過

讀者投稿@大肚婆

error:
Exit mobile version