睇少陣電話啦唔該

#ParentLicenses1851

分享今日所見所聞,我搭緊小巴,有媽媽帶着一女一仔上車。當時小巴好少人,三個分開各自坐,媽媽坐我前一排嘅雙人位,兩個小朋友就坐喺左口邊嘅單人位。上車時只有媽媽拍八達通,另外兩個小朋友冇拍
.
佢哋坐定後司機就開車,看似六年班至初中嘅女兒行嚟行去,期間小巴一直行駛緊。首先行去前面搵媽媽,又返轉頭去後面擺書包,再行去前面搵媽媽,接着行去書包攞八達通,又再行去前面拍八達通,最後先返埋位坐定
.
女孩坐定後,司機終於忍唔住出聲:「同學,上車前要準備好八達通,上車就要拍,之後先拍唔啱程序㗎。坐低就唔好再行嚟行去,開緊車仲走來走去好危險」
.
媽媽回應道:「得喇,我會提佢,唔該你」
.
司機再話:「你唔好淨係睇手機,你要望吓啲仔女」
.
而的確個媽媽全程淨係低頭睇手機,連之前個女搵佢講嘢佢都冇答
.
個媽媽沉默咗一陣,續話:「個仔冇帶八達通,我隔一陣幫佢拍多次」
.
態度照舊嘅媽媽講嘢期間仍然都係眼不離機
.
之後兩個都冇再講嘢
.
其實的確見唔少啲媽媽淨係掛住睇手機而唔理仔女,司機應該真係忍唔住先出聲勸下佢
.
我自己早兩日都喺海港城見到個媽媽,一手拖住個女,一手撳手機,跟住望吓旁邊,突然間喺度大叫:「細佬呢?」
.
呢個媽媽隨即就拉住個女跑返轉頭搵
.
生咗仔女就望佢哋多啲,睇少陣電話啦唔該
.
圖片來源:WhatsCap
文章來源:讀者投稿@乘客A

error:
Exit mobile version