都唔識尊師重道㗎你

#ParentLicenses1657

而家所有學生都要上網課,唔使返學,反觀老師有冇得在家工作就真係間間學校都唔同!

我唔知啲家長係咪以為停止面授課,就等於學校唔會有人,個個老師都在家工作,竟然有人投訴學校做咩打鐘

話說,我教嗰間學校喺正幢公屋對面,住嗰頭嘅人大多數都會聽到學校入面啲聲。投訴少不免,不過多數都係因有大型活動,例如運動會、畢業典禮等等,多數投訴音響聲浪太大,但一般上堂時間都冇收到投訴

因為我學校並冇實行在家工作,所以我哋老師都係要返學校上zoom,對於老師嚟講,一切都同上實體課安排冇分別,課堂鐘亦照打,因為方便老師轉堂;唔同嘅只不過係冇學生

不過喺前日,學校收到電話,內容主旨係對面層樓有人投訴:「學校停緊課做咩仲打鐘?嘈住我個女上zoom喎!」

書記同事本身都好有耐性咁解釋返:「仲有老師喺學校上緊堂」

個解釋仲係令投訴人好唔滿意,就話「咩而家停課,做咩仲開學校呀」「浪費電力呀」等等,最後甚至話要告上教育局

我聽到真係黑人問號!

第一、而家唔係「停課」,只係冇得返學上堂,最無稽嘅係你自己都識講個女要上zoom

第二、教育局規定咗學校要保持開放,為咗照顧不能在家zoom的學生。學生唔使返學,係唔代表老師都唔使,更加唔代表學校唔使開;你有能力照顧小朋友,都唔代表人哋都有!

第三、個鐘聲音量從來冇調過,一直冇收到投訴,得你一個投訴會唔會係你問題?

第四、得你個女要上堂,其他人唔使?

第五、學校個鐘唔只係俾學生聽,老師都要聽,萬一上堂over run咗邊個知?

我唔係幫學校,但投訴都要有理。一直發生緊嘅事,從來冇人覺得有問題,你而家先發現係有問題,會唔會反而係你問題?我唔知個家長係咪新搬嚟而唔習慣,如果你覺得嘈的話,不如你搬去沙頭角!

順便一提,我支持你向教育局投訴,話唔定教育局會宣布埋老師都要在家工作

圖片來源@古惑仔3之隻手遮天
讀者投稿@學校老師

error:
Exit mobile version